تمام آنچه شما باید درباره افزایش کمک هزینه نخستین صاحب خانه (FHOG) بدانید
نوشته شده توسط : reza
 
از اول ژانویه سال 2017 ، دولت ایالتی افزایش موقت 5000 دلاری را به 10000 دلار فعلی کمک مالی نخستین مالک خانه (FHOG) افزایش داد. این بدان معناست که همه خریداران واجد شرایط برای اولین بار در ساخت یک خانه جدید بین اول ژانویه 2017 - 30 ژوئن 2017 15،000 دلار عظیم به سمت ساخت اولین خانه خود دریافت می کنند! در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد افزایش اولین کمک هزینه مالک خانه (FHOG) بدانید ، وجود دارد.
 
چه کسی واجد شرایط FHOG است؟
 
نکات اصلی که باید در مورد کمک هزینه نخستین صاحب خانه مطلع شوید (اطلاعات عمیق تری در www.finance.wa.gov.au موجود است) عبارتند از:
 
FHOG فقط در مورد ساختمانهای مسکونی جدید اعمال می شود و در مورد خانه های مستقر ، زمین خالی ، محل های تجاری ، خانه های تعطیل یا بازسازی های جزئی در خانه موجود صدق نمی کند.
متقاضی باید یک شخص باشد (نه یک شرکت یا اعتماد) ، که شهروند استرالیا یا ساکن بالای 18 سال است.
متقاضیان و / یا همسرشان نمی توانند قبلاً FHOG یا نرخ صاحبان وظیفه اولی (FHOR) را طبق این طرح دریافت کنند.
هر متقاضی قبلاً نمی تواند یک ملک مسکونی را در هر جای استرالیا تعلق داشته باشد.
متقاضی باید در مدت زمان حداقل شش ماه در خانه خریداری شده زندگی کند و در طی 12 ماه از زمان انجام معامله واجد شرایط شروع کند.
ارزش کل ملک نباید از ارزش زیر فراتر رود: 750،000 دلار اگر این ملک در جنوب موازی 26 عرض جغرافیایی جنوبی (شامل پرت و جنوب غربی) واقع شده باشد. یا 1000،000 دلار در صورت قرار گرفتن در شمال موازی 26 عرض جغرافیای جنوبی (شمال دنیام).
 
در مورد افزایش 5000 دلاری چطور؟
 
پس از واجد شرایط شدن برای FHOG ، افزایش اضافی برای کسانی که برای ساخت خانه جدید واجد شرایط ، در یا بعد از ژانویه سال 2017 یا در یا قبل از 31 دسامبر 2017 خریداری می کنند ، در دسترس است. تنها محدودیت هایی که در مورد اولین کمک هزینه صاحب خانه افزایش می یابد وجود دارد. زمان سنجی. مثلا:
 
ساخت خانه جدید باید ظرف 26 هفته از تاریخ عقد آغاز شده باشد و در مدت 18 ماه از زمان شروع ساخت و ساز به اتمام برسد.
برای سازندگان مالک ، ساخت و ساز باید از تاریخ 1 ژانویه 2017 یا بعد از یا 31 دسامبر 2017 شروع یا بعد از آن آغاز شود و تا 30 ژوئن 2019 به پایان برسد.
برای عقد قرارداد برای خرید خانه "برنامه" ، قرارداد باید در تاریخ یا بعد از 1 ژانویه 2017 یا در یا قبل از 31 دسامبر 2017 وارد یا بعد از آن شود و تا 30 ژوئن 2019 تکمیل شود.
نحوه درخواست FHOG و Boost
 
ابتدا یک دقیقه وقت بگذارید تا ببینید که آیا می توانید خانه اول خود را بر اساس خواسته ها ، نیازها و وضعیت مالی فعلی خود تهیه کنید. مطمئناً قبل از شروع برنامه خود ، می توانید از مشاوره رایگان با Aussie Living Homes و مشاوران مالی متخصص در Solutions Financial Solo Financial Solutions استفاده کنید ، تا بتوانید درک بهتری از کل فرآیند خرید خانه داشته باشید.
 
پس از مشاهده تمام طرح های منزل موجود و با مراجعه به خانه های نمایش ، احساس خواص مورد علاقه خود را جلب کنید ، زمان آن است که درخواست دهید. پس از ساختن رویای خود ، باید از طریق یک موسسه مالی (یعنی بانک یا اتحادیه اعتباری) درخواست وام مسکن بدهید.
 
بیشتر وام دهندگان یک نماینده تأیید شده FHOG هستند ، یا با موسساتی که هستند کار خواهند کرد و مدارک مربوطه را از طرف شما به مقامات مربوطه ارسال می کنند. از طرف دیگر می توانید با تکمیل فرم درخواست و ارسال حضوری یا از طریق نامه به اداره درآمد دولت مستقیماً از طریق اداره درآمد دولت اقدام کنید.
 
به خاطر داشته باشید ، دو فرم برای تکمیل وجود دارد. فرم F-FHOG1 Application برنامه FHOG و / یا پیش تصویب برای اولین بار از میزان مالیات بر صاحبان خانه باید قبل از تسویه حساب توسط تمام متقاضیان تکمیل شود. اگر متقاضی دریافت 5000،000 دلار هزینه تقویت هستید ، فرم F-FHOG 5 "افزایش پرداخت - افزودنی در فرم درخواست FHOG" را تکمیل و ارسال کنید. تقاضانامه ها ، با كليه مستندات پشتيباني لازم ، بايد ظرف 12 ماه پس از انجام معامله انجام شوند تا واجد شرايط براي دريافت كمك مالي يا نرخ مالكيت مالك اول باشند.
 
به یاد داشته باشید ، این فقط یک راهنما است! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک هزینه نخستین صاحب خانه و امتیازات ، به وب سایت وزارت دارایی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ساختمان,املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: